Jay se je rodil in odraščal v Londonu. V mladosti je bil sramežljiv, introvertiran fant, ki si je vedno prizadeval stvari obrniti na pozitivno. Kot otroka so ga zaradi prekomerne telesne teže verbalno zlorabljali in ga zmerjali, da je "piflar", vendar nikoli ni dovolil, da bi te izkušnje vplivale nanj. Kot vsak najstnik je večino teh let raziskoval, kaj svet ponuja. Utrujen od naprezanja, da bi bil "dober", je Jay poskušal najti svojo identiteto, kar pa ga je pripeljalo do uporništva in kar nekaj izključitev iz šole.
Ko je bil Jay star 16 let, je izgubil dva najboljša prijatelja, enega v prometni nesreči, drugega pa zaradi nasilja v tolpah. Zaradi teh tragičnih dogodkov je resno razmišljal o tem, kaj je smisel življenja, in začutil močno potrebo po iskanju globljega pomena. "Ne morete biti nekaj, česar ne morete videti."
Ko je Jay pri svojih 18-ih letih srečal meniha, je začel na novo odkrivati pomen uspeha zase. Tako si je takrat zaželel služenja svetu, kar pa je nasprotovalo denarju, slavi in moči. Po diplomi iz vedenjskih ved poslovne šole Cass, je pri 22-ih letih zaživel kot menih v Indiji in v Evropi. Vsakdanjo obleko je zamenjal za meniško in si obril glavo. Zbujal se je ob štirih zjutraj, se tuširal s hladno vodo in jedel preprosto hrano. Meditiral je 4-8 ur na dan in preživljal ta čas brez vode in hrane, da bi treniral svoj um. Pogostokrat, je izvajal meditacijo v ekstremnih okoljih (vročih in hladnih) in se naučil starih praks dihanja in nadzora uma. Študiral je brezčasne filozofije in vzhodne vede ter v njih iskal povezave in sporočila za sodobni svet. Pol dneva je porabil za osebno rast, drugo polovico pa za pomoč drugim. Tako je Jay tri leta pomagal graditi trajnostne vasi in se vključeval v programe razdeljevanja hrane, preko katerih so dnevno razdelili več kot milijon obrokov, hkrati pa je poučeval mlade generacije o zavesti, dobrem počutju in uspehu.
Premik od meniha ... Jay se je nato preselil nazaj k svojimi staršem v London, seveda popolnoma brez denarja. Po uničenju svoje kariere je potreboval 9 mesecev, da se je znova privadil na moderni svet. Nato pa so ga začeli njegovi prijatelji iz poslovne šole nenadoma vabiti, da govori v njihovih podjetjih, saj so bili pod velikim pritiskom in stresom. Jay je začel deliti znanje ... Jay je ugotovil, da lahko meniško znanje izjemno vpliva na moderni svet, produktivnost na delovnem mestu in še in še. Tako je te modrosti začel prepletati z digitalnimi vsebinami, kar je opazila tudi Arianna Huffington. Jay se je preselil v New York, kjer je ustvaril lastno video agencijo in blagovno znamko.
Zdaj sodeluje z največjimi blagovnimi znamkami na svetu. Povabljen je bil na osrednja predavanja vodilnih podjetij, kot so Google, L'Oreal, Facebook, Coca Cola, HSBC, EY, Microsoft in Accenture. Je prejemnik številnih prestižnih nagrad na področju influencinga, govorništva in digitalnih vsebin.
Zagotovite si svoje mesto še danes in zaživite navdihnjeno življenje!